Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Heb plezier en discipline in het 11deNL
Staff Member
|
Post by Hyderus on Aug 16, 2013 17:30:09 GMT
Als je hier nieuw bent, vul dan dit formulier in:
Naam: (echte en/of Steam/regiment naam) Leeftijd: (in getallen of zeggen: "Ik ben ouder dan 13 jaar") Waarom de 11deNL?: (je reden, het is optioneel) Wil je bij de linie of flankeurs?: (Linie-infanterie of flankeurs, kan je met de hedendaagse "sluipschutters" vergelijken) Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: (graag ook de rang erbij die je bezat) Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: (heb je geen microfoon niet erg. TeamSpeak is een vereiste!) Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: (optioneel) Opmerkingen/Vragen: (geef hier je opmerkingen, of stel je vragen) Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: (het correcte antwoord is natuurlijk: JAA!)
Als het is goedgekeurd, zal je van de Regimentale Staf je rang en je naam voor Mount & Blade: Napoleonic Wars krijgen. Een voorbeeld van een rang: 11deNL_Rek_Henk
[b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Waarom de 11eNL?:[/b] [b]Wil je bij de linie of flankeurs?:[/b] [b]Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?:[/b] [b]Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?:[/b] [b]Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?:[/b] [b]Opmerkingen/Vragen:[/b] [b]Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL:[/b]
|
|
|
Post by lancaster5/hunter on Sept 4, 2013 19:12:34 GMT
naam: lancaster5/hunter
leeftijd: 14 jaar
waarom de 11eNL: het is het eerste nederlandse regiment dat ik kon vinden en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om in een regiment te zitten
Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?:nee
Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: ik heb koptelefoon en microfoon in mijn laptop (kan nog veranderen naar een koptelefoon met microfoon
Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 5
Opmerkingen/Vragen: hoe krijg je TeamSpeak?
Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: ja
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 4, 2013 19:27:32 GMT
Welkom Hunter! Inderdaad, het ook ook leuk om in een regiment te zitten. Je hebt in ieder geval iets nodig waardoor je geluid kan horen, want ik moet namelijk orders kunnen geven in een veldslag. Morgen zal ik je de link geven voor TeamSpeak en dan geef ik je ook jouw rang en naam voor in het spel.
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 5, 2013 13:14:26 GMT
Hunter, Jij zie dat dit het eerste Nederlandse regiment was die je kon vinden, ik zal je vertellen; wij zijn het enige volledig Nederlandstalig regiment! Volgens mij. Jouw naam in het spel wordt: 11eNL_Fus_Hunter Fus = Fuselier. Kijk in het subforum "Algemeen" voor de rangen en het puntensysteem. Voor TeamSpeak: www.teamspeak.com/?page=downloadsAls je een 32-bit computer hebt, gebruik je de 32-bit download. Dit is de eertse download vanaf bovenaan. Als je een 64-bit computer hebt, gerbuik je de 64-bit download. Dit is de tweede download vanaf bovenaan. Ons TeamSpeak server is: 162.216.45.41 scroll naar beneden en klik dan op 11eNL. Graag ook even registreren op dit forum:
|
|
|
Post by Frank on Sept 5, 2013 15:39:28 GMT
Naam: Frank. Leeftijd: 19. Waarom 11eNL: Leek me wel leuk. Ervaring: Geen. Teamspeak: Nu aan het downloaden, geen idee hoe het werkt. Ik heb mic en koptelefoon. Melee: 6,38 Geen vragen. Me internetleven: ja.
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 5, 2013 15:42:45 GMT
Welkom Frank!
TeamSpeak is niet zo moeilijk. Heb je het bericht hierboven gezien voor instructies?
Jouw naam in het spel is nu: 11eNL_Fus_Frank of 11eNL_Fus_Sir-Fransiscus Veel plezier!
|
|
|
Post by Jelle on Sept 6, 2013 15:20:38 GMT
Naam:Jellesmail Leeftijd:15 Waarom 11eNl:Ik zocht al lang voor een nederlandstalig regiment Ervaring: Ik heb al bij de 78th 33rd en the KGL gezeten Teamspeak: heb ik Melee: 6,5 Vragen: of er in de toekomst met meer leden ok bijv grenadiers artilerie en cav kunnen komen Internet leven: Ja voor volk en Vaderland
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 6, 2013 15:27:43 GMT
Welkom!
Even een vraagje van mij aan jou; welke naam ga je nemen in het spel?
Jouw naam in het spel wordt: 11eNL_Fus_NAAM
Voor volk en vaderland! Een nog beter antwoord!
|
|
Kaasovic
Kolonel
Regimentale Staf
Zonder kaas, geen Nederland!
Staff Member
|
Post by Kaasovic on Sept 7, 2013 19:05:21 GMT
Naam: Kaasovic. Leeftijd: 18 jaar. Waarom de 11eNL?: Omdat een volledig Nederlandstalige Regiment beter is dan alle regimenten . Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: Nope, ben altijd een mercenary geweest. Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Yep, ik heb beiden. Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 3 Opmerkingen/Vragen: Alles duidelijk! Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: Huzzah! (YEP!)
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 7, 2013 19:07:54 GMT
Welkom!
Trouwens, wat een leuke naam; Kaasovic Je krijgt de rang van Fuselier. Je naam in het spel wordt: 11eNL_Fus_Kaasovic
Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by dikkepeer on Sept 9, 2013 19:38:24 GMT
Naam: Dutch Skill Leeftijd: 25 Waarom de 11eNL?: eindelijk een nederlands regiment :) Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: 92nd regiment en 52nd Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Jazekers!! Opmerkingen/Vragen: is er mogelijkheid tot commando geven? Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: Andere teammaten natuurlijk eerst:P
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 9, 2013 19:49:23 GMT
Welkom!
Toepasselijke naam; DutchSkill Jouw naam in het spel wordt; 11eNL_Fus_DutchSkill Fus = Fuselier Donderdag raak je die rang al kwijt als je meedoet met een training. Kijk in het subforum "Algemeen" voor de rangen en punten-promotiesysteem.
Nogmaals welkom!
Over je vraag: Hoe bedoel je commando? Als leidinggevende officier?
|
|
|
Post by cap_dikkop on Sept 10, 2013 17:24:30 GMT
Naam: chris Leeftijd: 27 Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: nope, sorry Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: ja en ja Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: (optioneel) ik schat zo rond de min 4, maar hey ik kan altijd leren Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: ..... ja .... uumh.... tuurlijk *staat achter 3 team-maten*
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 10, 2013 17:29:14 GMT
Welkom! Welke naam ga je gebruiken in het spel: Chris of Dikkop? Inderdaad, leren kan altijd. Daarom heeft een regiment ook altijd trainingen. Hopen dat die 3 teammaten niet allemaal dood gaan Nogmaals welkom!
|
|
Mark
Sergeant
Voor volk en Vaderland
|
Post by Mark on Sept 11, 2013 17:50:48 GMT
Naam: Mark Nieuwenhuizen Leeftijd: 14 Waarom de 11eNL?: Ik was al een tijdje van plan om een regiment te joinen, maar jullie regiment zag er goed uit. En jullie zijn natuurlijk Nederlands Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: Nee Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Als het de zelfde microfoon is die je voor Skype gebruikt dan wel , Teamspeak ga ik downloaden Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 7.5 Opmerkingen/Vragen: Nee Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: Natuurlijk!!
|
|