Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Heb plezier en discipline in het 11deNL
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 11, 2013 17:57:37 GMT
Welkom!
Ik zal je direct zeggen; normaal gesproken word je nu een fuselier. Maar je hebt je al bewezen als een ervaren speler, dus krijg je direct de rang van soldaat 2e klasse!
Je naam in het spel: 11eNL_SoT_Mark
Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by Gorbsie on Sept 11, 2013 19:51:29 GMT
Als je hier nieuw bent, vul dan dit formulier in:
Naam: (echte en/of Steam/regiment naam) Gorborer (Gorbsie) Leeftijd: (in getallen of zeggen: "Ik ben ouder dan 13 jaar") Ik ben 300 jaar oud (15) Waarom de 11eNL?: (je reden, het is optioneel) Omdat nederlanders baas zijn Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: (graag ook de rang erbij die je bezat) IK ben Majoor geweest in een NL regiment Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: (heb je geen microfoon niet erg. TeamSpeak is een vereiste!) Ik heb TS en een mic Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: (optioneel) 35 Opmerkingen/Vragen: (geef hier je opmerkingen, of stel je vragen) apen eten noten geen bananen Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: (het correcte antwoord is natuurlijk: JAA!) nee totaal niet (grapje, natuurlijk misschien( alweer grapje natuurlijk))
Als het is goedgekeurd, zal je van de Regimentale Staf je rang en je naam voor Mount & Blade: Napoleonic Wars krijgen. Een voorbeeld van een rang: 11eNL_Sdt_Henk
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 11, 2013 19:57:51 GMT
Welkom!
Ik verzoek je wel om je naam te veranderen. Je naam wordt: 11eNL_Fus_Gorbsie Nogmaals welkom!
|
|
Kilrin
Soldaat 2e klas
|
Post by Kilrin on Sept 11, 2013 19:59:13 GMT
Naam: Damiƫn/Kilrin Leeftijd: 18 Waarom de 11eNL?: Omdat het me wel leuk leek zo'n nederlandstalig regiment Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: Colonel en nog veel meer ranks (te veel om op te nieuwen) Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Ik heb alles gek Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 9 Opmerkingen/Vragen: Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: Nope heb me leven al gegeven aan de 2. Linien-Infanterie-Regiment Kronprinz, Bayern (me eigen regiment)
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 11, 2013 20:02:45 GMT
Welkom! Kom je niet in de problemen met je regiment? Je naam wordt: 11eNL_Fus_Kilrin Nogmaals welkom!
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 13, 2013 19:07:57 GMT
IN NAAM VAN NGRESSENS:
Naam: NGressens Leeftijd: 15 Waarom de 11eNL?: Eindelijk een Nederlandstalig regiment! Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?:Ja, 33rd en 25th Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: TS: Downloaden Microfoon: Nee Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 7 Opmerkingen/Vragen: Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL:Tuurlijk!
Welkom!
Altijd fijn om weer een nieuw lid te verwelkomen! Je naam in het spel wordt: 11eNL_Fus_NGressens
Natuurlijk: nogmaal welkom!
|
|
|
Post by markie on Sept 16, 2013 14:39:25 GMT
Naam: mark van dort Leeftijd: 16 Waarom de 11eNL?: majormark vroeg me, en het is nederlands Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: ja ik weet niet meer de naam maar ik was niet hoog in rang Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: ja heb mic en teamspeak van andere regiment Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 7 Opmerkingen/Vragen: trainen jullie ook en waarneer. Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: JAA!!
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 16, 2013 14:52:21 GMT
Welkom, Mark! Wat toepasselijk dat je ook door een Mark gerekruteerd bent Welke naam neem je in het spel eigenlijk? Ja, wij trainen. We hebben een eigen server, daarop trainen we ook. Jouw naam in het spel: 11eNL_Fus_NAAM Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by The cruel on Sept 17, 2013 15:03:36 GMT
naam: peter/hemond the cruel
leeftijd: 24
waarom: eerste nedelandstalig wat ik tegen kom
ervaring: niet echt speel het nog maar een week
teamspeak heb ik maar nog geen headset ga zo snel mogelijk een halen
melee: 5
geen vragen
leven geven voor de 11eNl: zeker!!!
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 17, 2013 15:31:20 GMT
Welkom!
Misschien heb je het al gelezen; maar volgens mij zijn wij het enige volledig Nederlandstalig regiment! Jouw naam in het spel wordt: 11eNL_Fus_Peter of 11eNL_Fus_The-Cruel. Kies maar!
Voor meer informatie; spit het forum eens door. Nogmaals welkom!
|
|
Lynux
Soldaat 2e klas
|
Post by Lynux on Sept 19, 2013 17:54:26 GMT
Naam: Steve aka lynux Leeftijd: 23 Waarom de 11eNL?: ik heb geen leven, wat moet ik anders doen Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: nee Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: ja Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: geen idee is al even geleden, komt wel goed Opmerkingen/Vragen: hans Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: ik heb toch al geen leven
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 19, 2013 18:51:23 GMT
Welkom!
Je hebt al een training bijgewoond dus: 11eNL_SoT_Lynux wordt jouw naam. Nogmaals welkom!
|
|
Mark
Sergeant
Voor volk en Vaderland
|
Post by Mark on Sept 23, 2013 14:40:40 GMT
in naam van: Tirnuen
Naam?: Tirnuen Leeftijd?: 25 Waarom de 11eNL?: Nederlands regiment!!! Ervaring andere regimenten?: ja, alleen naam vergeten . Rang was niet hoog Heb je teamspeak/microfoon?: ja , beide Hoe goed ben je in melee?: 7 Opmerking?: Nee Ben je bereid je leven te geven?: Ja natuurlijk!!
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Sept 23, 2013 17:15:28 GMT
Welkom! (Zou jij, Mark, even willen doorgeven dat hij ook op dit forum een account moet registreren?) Je naam in het spel wordt dan: 11eNL_Fus_Tirnuen Ik hoop dat je het 11eNL niet zo snel vergeet als je andere regimenten waar je in hebt gezeten.
Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by Deleted on Sept 27, 2013 12:28:55 GMT
Naam: Tim maar noem me maar fegelein. Leeftijd Nu 17 maar binnen kort 18. Waarom de 11eNL?: Want ik wil vecht onder de Nederlandse vlag en in de naam van mijn mensen. Heb je ervaring met andere regimenten: Nee ik heb nooit in een regiment gezetten en heb nog wat te leren. Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon: ik heb (nog) geen teamspeak maar ga het downloaden maar ik heb wel een koptelefoon. Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10: 2 ik weet dat ik hier in slecht ben en kan alleen spellers in de rug stekken. Opmerkingen/Vragen: Nee Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: NATUURLIJK, VOOR HOLLAND. (ik heb wel een "soort" leven buit mount and blade.)
P.S. Ik ben een goede schieter met mijn musket.
|
|