Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Heb plezier en discipline in het 11deNL
Staff Member
|
Post by Hyderus on Oct 21, 2013 14:54:11 GMT
Welkom!
Je naam in het spel wordt: 11deNL_Rek_Jarhead Je mag Jarhead ook nog veranderen als je dat wilt.
Nogmaals welkom!
|
|
Theangrypineapple
Rekruut
god is not on the side of the big battalions, but on the side with the best shots
|
Post by Theangrypineapple on Oct 22, 2013 13:50:15 GMT
echte naam Julian Huls, steamnaam TheAngrypineapple, ingame naam Huls leeftijd:15 waarom het 11deNL: we hebben met het 3te Eusk besloten om een als lichte infanterie het 11deNL te joinen. heb je ervaringen met andere regimenten: ja, soldaat eerste klas in het 3te heb je een microfoon en teamspeak: ja. hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10: 6 geen opmerkingen ben je bereid om je leven te geven voor het 11deNL:Jaaa
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Heb plezier en discipline in het 11deNL
Staff Member
|
Post by Hyderus on Oct 22, 2013 14:22:47 GMT
Welkom!
Je naam in het spel wordt dan: 11deNL_Flank_SoE_Huls
Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by Jelte on Oct 27, 2013 10:54:02 GMT
[1stCSG]Jelte 16 Omdat ik naast mijn lijn infanterie regiment ook graag in skirmisher of light wil zitten, en omdat het me leuk lijkt om ook is alleen met Nederlanders in een regiment te zitten. Flankeurs 59th & 1stCSG Natuurlijk 7 ongeveer Hoe laat zijn de events meestal? Natuurlijk.
|
|
Kaasovic
Kolonel
Regimentale Staf
Zonder kaas, geen Nederland!
Staff Member
|
Post by Kaasovic on Oct 27, 2013 11:52:57 GMT
Welkom Jelte! Je mag je positie innemen bij de Flankeurs. Je naam wordt: 11deNL_Flank_Rek_Jelte (Jelte mag je veranderen naar wat je wilt) Onze events beginnen meestal om 8 uur 's avonds, maar vaak wordt er nog een warming up gegeven voor de aanvang van een linebattle. Als je verder nog vragen hebt, stel ze ff in de Algemene sectie van het forum. ~ Kaasovic.
|
|
kaas
Rekruut
|
Post by kaas on Nov 15, 2013 22:20:37 GMT
Name: Kais Alter: 16Jahre Warum ich in das 11deNL möchte: Ich habe dicke Eier und mache liebe mit Cultiaxe. Möchtest du in die Linie oder zur leichten Inf. : Linie. Hast du Erfahrung ,oder in welchen Regimenter warst du? : 8Leibregiment. Hast du Teamspeak und ein Headset/Mikro?: Ja. Wie schätzt du dich im Nahkampf ein 1-10?: 10. Hast du noch fragen: Nein. Bist du bereit dein Internetleben für das 11deNL zugeben?: Jawohl!
|
|
|
Post by ubliterator on Jan 29, 2014 11:52:53 GMT
Naam: Klaas van de Beek Nickname: Ubliterator Steamname: Klaaz777 Leeftijd: 22 Waarom de 11deNL?: Omdat het een Nederlands regiment is Wil je bij de linie of flankeurs?: Linie-infanterie Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: Ja, diversen. Al die namen(getallen) niet onthouden. Regimenten verlaten voor inactiviteit van mijn kant. Meestal standaard rank. Bij het laatste regiment zat ik bij de elite infanterie. Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Uiteraard Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: Is nogal relatief. ik gok 7/8 Opmerkingen/Vragen: Lets get them! Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: JAA!
|
|
|
Post by echtgeestig on Apr 20, 2014 16:20:12 GMT
Naam: Ghost1611 in steam en Marijn in echt Leeftijd: Ik ben 14 jaar Waarom de 11deNL?: Omdat ik het onwijs vet vind dat dit een Nederlandse is en ik had scheid aan de mensen die ons Engels niet verstaan Wil je bij de linie of flankeurs?: Flankeurs, Ik heb vooral geoefend met sneaken en daar ben ik ook wat beter in Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: 84e ik zat SoP Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Ik heb koptelefoon delogitech H540 Skype editie Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 7 dat heb ik heel erg geleerd in de 84e, dat is een franse melee regiment Opmerkingen/Vragen: Ik hoop dat ik snel word toegelaten/afgewzen(Eigenlijk niet) Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: JAAAA NATUURLIJK!!!! IK VECHT VOOR DE LEEUW
|
|
|
Post by gresse on Jul 14, 2014 12:49:05 GMT
Naam: GreSSe Leeftijd: 26 Waarom de 11deNL?: Nederlandstalig regiment. Wil je bij de linie of flankeurs?: Flankeurs Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: Neen. Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Ja, beiden. Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 1 Opmerkingen/Vragen: Geen. Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: Ja.
|
|
|
Post by sam3330 on Aug 20, 2014 12:06:23 GMT
Naam: Sam/fuselier_s Leeftijd: 20 Waarom: een tijd geleden begon ik met het spelen van Napoleonic wars maar omdat het zo chaotish was wil ik het graag proberen in een regiment. Linie of Flankeurs: Flankeurs Ervaring;geen ervaring met andere regimenten Teamspeak wel maar geen microfoon Melee:5 Ben ik beried mijn leven te geven: Natuurlijk
Groeten Sam
|
|
|
Post by folkmarcmetal on Dec 13, 2014 0:10:37 GMT
Naam: Marc/ folkmetal Leeftijd: 23 Waarom de 11eNL?: teamspel/samenwerking/resultaten Wil je bij de linie of flankeurs?: Waar ik nodig ben Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: nee Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: ja Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 3 i guess Opmerkingen/Vragen: nee Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: Natuurlijk
|
|
|
Post by 1stemaco on Jul 27, 2015 13:16:41 GMT
Naam: 1stemaco
Leeftijd: 21
Waarom de 11deNL?: een nederlandse clan
Wil je bij de linie of flankeurs?: line Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: nee Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: ja Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 6 Opmerkingen/Vragen: (geef hier je opmerkingen, of stel je vragen)nee Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: jaaa!!!
|
|
|
Post by aragorn12 on Mar 28, 2016 18:18:33 GMT
Naam:lord_aragorn14
Leeftijd:14 Waarom de 11eNL?:ik wil graag ervaring krijgen in een regement Wil je bij de linie of flankeurs?:flankeurs Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?:nee Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?:ja alles
Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?:6 Opmerkingen/Vragen:nope
Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL:JAA
|
|
|
Post by aidszatox on Apr 16, 2016 18:40:47 GMT
Als je hier nieuw bent, vul dan dit formulier in: Naam: (echte en/of Steam/regiment naam) Leeftijd: (in getallen of zeggen: "Ik ben ouder dan 13 jaar") Waarom de 11deNL?: (je reden, het is optioneel) Wil je bij de linie of flankeurs?: (Linie-infanterie of flankeurs, kan je met de hedendaagse "sluipschutters" vergelijken) Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: (graag ook de rang erbij die je bezat) Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: (heb je geen microfoon niet erg. TeamSpeak is een vereiste!) Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: (optioneel) Opmerkingen/Vragen: (geef hier je opmerkingen, of stel je vragen) Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: (het correcte antwoord is natuurlijk: JAA!) Als het is goedgekeurd, zal je van de Regimentale Staf je rang en je naam voor Mount & Blade: Napoleonic Wars krijgen. Een voorbeeld van een rang: 11deNL_Rek_Henk [b]Naam: AiDs ZaTox [b]Leeftijd:14 [b]Waarom de 11eNL?:Omdat ik niet voor een buitenlands regiment ga vechten. [b]Wil je bij de linie of flankeurs?:Linie [b]Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: Nee ik heb nog nooit in een regiment gezeten [b]Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: ik heb een mic en Teamspeak. [b]Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: Ik denk 7 [b]Opmerkingen/Vragen:Nee [b]Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: JAA
|
|
|
Post by aidszatox on Apr 16, 2016 18:42:52 GMT
Als je hier nieuw bent, vul dan dit formulier in: Naam: (echte en/of Steam/regiment naam) Leeftijd: (in getallen of zeggen: "Ik ben ouder dan 13 jaar") Waarom de 11deNL?: (je reden, het is optioneel) Wil je bij de linie of flankeurs?: (Linie-infanterie of flankeurs, kan je met de hedendaagse "sluipschutters" vergelijken) Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: (graag ook de rang erbij die je bezat) Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: (heb je geen microfoon niet erg. TeamSpeak is een vereiste!) Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: (optioneel) Opmerkingen/Vragen: (geef hier je opmerkingen, of stel je vragen) Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: (het correcte antwoord is natuurlijk: JAA!) Als het is goedgekeurd, zal je van de Regimentale Staf je rang en je naam voor Mount & Blade: Napoleonic Wars krijgen. Een voorbeeld van een rang: 11deNL_Rek_Henk [b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Waarom de 11eNL?:[/b] [b]Wil je bij de linie of flankeurs?:[/b] [b]Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?:[/b] [b]Heb je TeamSpeak en een (koptele\foon met) microfoon?:[/b] [b]Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?:[/b] [b]Opmerkingen/Vragen:[/b] [b]Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL:[/b]
|
|