|
Post by dennis88560 on Oct 6, 2013 12:18:51 GMT
Naam: Dennis/dennis88560 Leeftijd: 15 Waarom de 11eNL?: Zocht naar nederlandse cavalry regiment, eindelijk gevonden. Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: 1 andere cav regiment, was corporaal, toen viel regiment uit elkaar en 1 light infantry regiment, ook corporaal. Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?:Ja, ja, ja Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: Met hussar een 7. Opmerkingen/Vragen: Zijn er veel evenementen? Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: 'k Volg de leider altijd.
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Heb plezier en discipline in het 11deNL
Staff Member
|
Post by Hyderus on Oct 6, 2013 12:23:17 GMT
Welkom! Dennis, graag nog wel een account op het forum maken. Er staat rechts bovenin "Register". Over de evenementen: kijk op hwt evenementen-schema. Die moet trouwens nog worden aangepast, dus dit is niet de volledige. Je naam in het spel: 11eNL_Rek_Dennis En je word bijgeschreven bij het cavalerie-gedeelte. Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by Kessis on Oct 15, 2013 18:50:08 GMT
Naam: Kevin Koudijs (steam: Kessis) Leeftijd: 19 jaar Waarom de 11eNL?: leek me leuk Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: nee Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: ja Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 7 Opmerkingen/Vragen: nee Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: JAA!
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Oct 15, 2013 19:51:31 GMT
Welkom!
Je naam in het spel weet je al. Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by Sharpshooter on Oct 16, 2013 11:56:05 GMT
Naam: (echte en/of Steam/regiment naam) scott Leeftijd: (in getallen of zeggen: "Ik ben ouder dan 13 jaar") 19 Waarom de 11eNL?: (je reden, het is optioneel) omdat het awsom is Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: (graag ook de rang erbij die je bezat) nee Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: (heb je geen microfoon niet erg. TeamSpeak is een vereiste!) ja bijde Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: (optioneel) 4 Opmerkingen/Vragen: (geef hier je opmerkingen, of stel je vragen) Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: (het correcte antwoord is natuurlijk: JAA!) lets kick some ass
|
|
Kaasovic
Kolonel
Regimentale Staf
Zonder kaas, geen Nederland!
Staff Member
|
Post by Kaasovic on Oct 16, 2013 11:59:10 GMT
Welkom Scott, bij het regiment! Je naam wordt: 11eNL_Rek_sharpshooter (De naam sharpshooter mag je veranderen). Vergeet morgen de training niet!
|
|
|
Post by Reznov on Oct 16, 2013 12:42:14 GMT
Naam: Reznov (steam).
Leeftijd: Ouder dan 13 jaar.
Waarom de 11NL?: Na jaren van Engelse en Spaanse regimenten dacht ik bij mezelf waarom eigenlijk niet gewoon een Nederlands regiment.
Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: Jazeker heb ik ervaring. in totaal ben ik in 7 regimenten geweest.
- GP rank Pfc - 14th Virginia N&S mod rank 1stSgt - Garde Grenadiers rank Sgt - 1er YoungGuard rank LtCol - Irish rangers rank Col - JSC 11Reg rank Pvt
(Mijn eigen steeds bestaande regiment voor de mod North and south de 19th Louisiana Volunteers rank Col)
Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon? Ja teamspeak en Mic.
Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10? Heb er veel uren op zitten in M&B rondt de 7/8
Opmerkingen/Vragen: Ik hoop dat jullie hier interesse in hebben: Ik zou graag met mijn vrienden waarmee ik in verscheidene regimenten heb gezeten een artillery vormen in jullie regiment ik kan mijn eigen mannen brengen en ik zal jullie tags met trots dragen.
Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: Wat er van over is zal ik geven ja : P
Signed Reznov
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Oct 16, 2013 13:47:16 GMT
Welkom!
Zo te zien heb je al veel ervaring, en dat is natuurlijk altijd mooi! Jouw naam in het spel wordt: 11deNL_Rek_Reznov
En voor jullie beide (Reznov en Sharpshooter): Willen jullie mij even toevoegen op Steam. Dan zal ik jullie ook uitnodigen voor de Steam-groep.
|
|
|
Post by Sharpshooter on Oct 16, 2013 14:12:10 GMT
ik ben al bij de steam groep
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Oct 16, 2013 14:17:36 GMT
ik ben al bij de steam groep Precies, ik zie het.
|
|
|
Post by Potatoman on Oct 16, 2013 14:24:53 GMT
naam: florian keirse leeftijd: 13 Waarom de 11eNL: Ik zocht niet naar een regiment maar toen kwam ik jullie tegen. Jullie zij nederlandstalig en zagen er wel ok uit. Heb je ervaring met andere regimenten? Ja, ik zat bij 81st . Heb je teamspeak en een kopteleffon met een microfoon? Ik heb teamspeak 3 en een koptelefoon maar geen micro. Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10? Ik denk 8 tot 8.5 Opmerkingen/vragen: Ja ik ben niet zo goed met teamspeak ik snap het niet. Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eL: JA zeker
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Oct 16, 2013 14:43:27 GMT
Welkom!
Als je het goed vind wordt je naam: 11deNL_Rek_Florian. Het gaat me vooral om "Florian", daar mag je natuurlijk ook Potatoman voor in de plaats zetten. Laat me dat even weten.
Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by Thieux on Oct 16, 2013 18:16:59 GMT
Naam: Mathieu, maar Thieu of Thieux is prima. Leeftijd: 20 jaren jong. Waarom de 11eNL?: Een Nederlands regiment! Wat wil je nog meer? Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: Neen. Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Ja. Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: Dit is mijn 1e dag op napoleonic wars, dus ik geef mezelf een 1. Opmerkingen/Vragen: Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: Daarvoor ben ik toch hier?
|
|
Hyderus
Kolonel
Regimentale Staf
Staff Member
|
Post by Hyderus on Oct 16, 2013 18:37:12 GMT
Welkom!
En inderdaad, daarom ben je hier; om je leven te geven! Je naam in het spel wordt: 11deNL_Rek_Thieux
Nogmaals welkom!
|
|
|
Post by Jarhead on Oct 21, 2013 14:51:49 GMT
Naam: echte naam: Maikel Ingame naam Jarhead
Leeftijd: 20
Waarom de 11deNL?: ik kom van een ander regiment en toen zijn we met zen allen naar jullie gekomen gezellig heh?
Heb je ervaring met andere regimenten, zo ja welke?: 91ste argylshire highlanders (sorry spelling) rang pvt equipage en 3te daar was ik sergeant.
Heb je TeamSpeak en een (koptelefoon met) microfoon?: Dat heb ik wees niet bang. Hoe goed ben je in melee op een schaal van 1 tot 10?: 6 Opmerkingen/Vragen: negatief Ben je bereid om je (internet)-leven te geven voor het 11eNL: JAAAAA
|
|